درباره ما

جدای از ادبیات لمپن و بی ادبانه حاکم بر موسیقی رپ در ایران، اصالت لذت، پوچگرایی، مصرف مشروبات الکلی، استعمال مواد مخدر و روابط لجام گسیخته جنسی در محافل رپرها بیداد می کند! این در حالیست که نه تنها برخورد جدی مسئولین فرهنگی با این رخدادهای ناهنجار را شاهد نیستیم بلکه وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید بنا دارد که به خوانندگان رپ، مجوز برای انتشار آلبوم های صوتی و تصویری اعطا کند.

اواخر دهه ۷۰ شمسی بود که گوش های علاقمندان به موسیقی در ایران، میزبان تک آهنگ های موسیقی رپ به زبان پارسی شد. پس از مدتی که موسیقی رپ توانست نام خودش را در ایران مطرح کند، هشدار استادان موسیقی و ادبیات درباره زرد بودن این سبک، راه به جایی نبرد.

اهالی رپ، سرمست از اینکه توانسته بودند عرض اندامی کنند، برای جلب توجه بیشتر، انگاره های اخلاقی و عرفیات رفتاری جامعه را زیر پا گذاشتند و برای رسیدن به شهرت، رو به متن های سخیف، لمپن و حتی مبتذل وجنسی آوردند.

آنها با شکستن حریم های حیا و متانت، تلاش کردند متفاوت بودن خودشان را به رخ بکشند.

۳۱۴ views
ادامه مطلب

یک عضو رها شده از داعش گفت: من به شدت از مردی که برای مبارزان همسر فراهم می‌کرد و از زن درشت هیکلی به نام «ام حمزه» که همواره مرا وادار به هم‌بستر شدن با اعضای داعش می‌کرد؛ متنفر بودم.

h1

ابنا ـ شبکه تلویزیونی “سی‌ان‌ان” در گفتگو با دختر ۲۵ ساله‌ای که خود را خدیجه معرفی می‌کند، به عمق فاجعه سوء استفاده از زنان یا آنچه داعش آن را جهاد نکاح می‌خواند پرداخت.

وی در سوریه متولد شده و دارای تحصیلات دانشگاهی است که در دوره‌هایی نیز در مدارس این کشور به تدریس می‌پرداخت.

حدود سه سال و نیم قبل که اعتراضات علیه دولت سوریه شکل گرفت، از طریق اینترنت با یک مرد تونسی آشنا شد؛ مردی که او را مجاب کرد تا برای عمل کامل به دستورات اسلام به داعش بپیوندد(!) و این رابطه تا آنجا پیش رفت که حتی آن دو در شهر رقه قرار ازدواج می‌گذارند.

با اصرار خدیجه، خانواده‌اش به این شهر نقل مکان می‌کنند و او به توصیه دختر عمویش که در رقه ساکن و همسرش عضو داعش بود، با حقوق ماهیانه ۲۰۰ دلار جذب پلیس زنان این گروه تروریستی می‌شود.

در ابتدای ورودش به داعش از احساس قدرتی که در این گروه به او دست می‌داده لذت می‌برد، اما با دیدن صحنه‌هایی متوجه می‌شود که آن طور که سرکرده‌های این گروه ادعا می‌کنند، در صدد پیاده ساختن اسلام واقعی نیستند.

از جمله آن صحنه‌ها این بود که اعضای داعش در مقابل دیدگانش، مَردی را سر بریده و پسر ۱۶ ساله‌ای را به صلیب کشیدند.

خدیجه به شدت از مردی که برای مبارزان همسر فراهم می‌کرد و از زن درشت هیکلی به نام «ام حمزه» که همواره وی را وادار به جهاد جنسی (آنچه که داعش آن را جهاد نکاح می‌خواند) با اعضای داعش می‌کرد؛ متنفر بود.

وی رفتار مردان مجاهد را بسیار وحشیانه توصیف کرد و گفت: شبی نبود که زنی را از شدت جراحات وارده در زمان انجام جهاد نکاح به بیمارستان منتقل نکنند.

این عضو رها شده از داعش در توصیف حال و هوای آن روزها همچنین اظهار داشت: در طول این مدت دائما با خود فکر می‌کردم که من برای تن دادن به این افراد ساخته نشده‌ام و توانایی‌های من فقط در این یک مورد خلاصه نمی‌شود.

خدیجه ادامه داد: احساس می‌کردم که انسانیتم به تدریج درحال از بین رفتن است و تمام زندگی‌ام صرف هم‌بستر شدن با مجاهدان شده است.

وی با بیان اینکه مادرم طی تماس‌های مکرر مرا تشویق به جدا شدن از داعش می‌کرد گفت: تمام این موارد دست به دست هم داد تا تصمیم بگیرم از این گروه جدا شوم؛ تصمیمی که مخاطرات خاص خود را داشت.

این عضو رها شده از داعش اضافه کرد: پیش از آغاز حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش، از مرز ترکیه موفق به فرار شدم.

خدیجه با اشاره به فشار روحی شدیدی که با فکر کردن به گذشته تلخ خود او را رها نمی‌کند، خاطرنشان کرد: هنوز از تجارب دردناک آن زندگی به طور کامل رها نشده‌ام و مجبورم که به دلیل مسایل امنیتی مخفیانه زندگی کنم.

وی تصریح کرد: اعضای داعش با من کاری کردند که هم اکنون از تمام ادیان و مذاهب متنفرم، آنان به دروغ سنگ اسلام را به سینه می‌زدند.

این عضو رها شده از داعش در پایان ابراز امیدواری کرد: از خدا می‌خواهم روزی بیاید که با بهبود یافتن روحیه و درد روحی‌ام، به مدرسه‌ها بازگردم و تدریس را مجددا آغاز کنم.

۲۷۳۸ views
ادامه مطلب

ین مرد که بر اثر بیماری دیابت دچار بزرگی بیش از حد بیضه شده بود سوژه ی جدید رسانه ها شد .

عمل جراحی “واسلی وارن” ۱۳ ساعت به طول انجامید.بیماری دیابت او شدید شده بود و عاقبت “واسلی وارن” ۴۹ ساله با بیضه ۶۰ کیلویی در بیمارستان بر اثر حمله قلبی درگذشت.
 مردی با بزرگترین بیضه جهان که درگذشت + عکس

 مردی با بزرگترین بیضه جهان که درگذشت + عکس

۸۴۹ views
ادامه مطلب

زن هق هق میکرد و اشک میریخت . وقتی دلیل آن همه بیتابی و درد را پرسیدم. با نگاهی که شادی فرسنگها از آن فاصله داشت گفت: «باورتان میشود کودک هفت ساله به جرم مزاحمت برای نوامیس محاکمه شود؟ پسرم ساسان زندگی ما را سیاه کرد. او بچه آدم نیست، بچه شیطان است. دیگر حاضر نیستم حتی یک روز او را نگه دارم. هیچ شباهتی با بچه های عادی ندارد. »و بعد که آرامتر شد، تعریف کرد:

«من و همسرم هر دو کار میکردیم ولی الان من به خاطر او کارم را از دست دادهام. ساسان از سن ۲ سالگی پیش مادرم بود. وقتی سه ساله شد آنقدر مادرم را اذیت کرد که او هم از دست بچه من خسته شد. باورتان نمیشود، بچه سه ساله با پرت کردن قاب عکس به طرف مادرم باعث شد که او بینایی یک چشم خود را از دست بدهد. دیگر رو ندارم به دیدن پدر و مادرم بروم. بعد از آن جریان ساسان را به مهدکودک بردم. هر روزیکی از اولیای بچه های مهدکودک شکایت میکرد. ساسان چند بار بچه های دیگر را کتک زده بود. چند بار سوسک به جان بچه ها انداخته بود. باورتان نمیشود که این بچه حتی به حیوانات رحم نمیکند. بیش از صدبار ماهیهای قرمز عید را کشت. او دنبال گربهها میکند و آنها را میزند و…
یک روز با مربی مهدکودک دعوا کرد. من سرکار بودم که خبردادند بروم و ساسان را به خانه ببرم. آن روز صدبار از مربی و مدیران عذرخواهی کردم تا آنها راضی شدند یک فرصت دیگر به ساسان بدهند . هرچه از این بچه پررو و شیطان خواستم که از مربی خود معذرت بخواهد زیربار نرفت. فردای آن روز فهمیدم که ساسان در کلانتری بازداشت است. سراسیمه از محل کارم به کلانتری رفتم. این پسر که نمیدانم باید چه چیزی دربارهاش بگویم به خاطر تلافی و اذیت مربی خود مهدکودک را آتش زد. نمیدانم اصلاً کبریت را از کجا آورده بود. به هر حال خدا رحم کرد آن آتشسوزی فقط خسارت مالی داشت. ما خسارت را پرداختیم و من مجبور شدم کار خود را رها کنم و مواظب ساسان باشم.
من که هیچ، اگر تمام دنیا هم جمع شوند از پس این شیطان برنمیآیند. از سن ۴ تا ۶ سالگی خودم از او نگهداری کردم. این دو سال برایم یک عمر گذشت.

1005035031_Woman-Abuse_Or_Shot4u

۳۰ سال بیشتر ندارم اما موهای سرم مانند زنان کهنسال سفید شده و زود پیرشدهام. در این دو سال جرأت نداشتم پلک برهم بگذارم. اگر یک لحظه غافل میشدم، او از خانه خارج میشد. تا حالا چند بار از پدرش، عموش و من دزدی کرد. برای آن که او این کارش را تکرار نکند پول بیشتری به او دادم اما این کار نه تنها کمکی نکرد بلکه باعث شد او بیشتر منحرف شود. او در یک چشم برهم زدن از خانه خارج میشد و با پولهایش چیزهایی میخرید که رو ندارم بگویم. آخر چه کسی باور میکند که یک بچه ۶ ساله در عرض پنج دقیقه cd مبتذل بخرد و به خانه برگردد؟
یکبار وقتی به دستشویی رفته بودم، او از خانه فرارکرد. سه روز تمام گم شد. بعد از سه روز خودش به خانه بازگشت. وقتی از او پرسیدیم که کجا بودی؟ گفت: برای تعطیلات رفته بودم شمال! بعدها فهمیدم که در آن چند روز در خیابانها میگشته و شبها را با کودکان خیابانی درپارکها سرمیکرده. هرچه روانشناس و مشاور در تهران بوده او را معاینه کردند. فکر میکردم رفتار او وقتی به مدرسه برود خوب خواهد شد. اما او روز اول مدرسه سر همکلاسیاش را شکست.
درعرض همین چند ماه بیست دفعه از مدرسه فرارکرده است. چند روز پیش هم دوباره فهمیدم که ساسان درکلانتری بازداشت است. وقتی به کلانتری رفتم فهمیدم که او بعد از فرار از مدرسه برای یک دختر ۱۸ ساله مزاحمت,تجاوز ایجادکرده، در ضمن یک بسته حشیش در جیبش بوده است. دختر بیچاره تمام بدنش میلرزید و میگفت که این بچه مثل یک پسر ۲۰ ساله او را مورد آزار قرارداده. من اصلاً نمیدانم آن بسته حشیش را از کجا آورده است.
پدرساسان یک پزشک است و من هم لیسانس حسابداری دارم. در تمام خانواده ما یک نفر وجود ندارد که سابقه کیفری داشته باشد. این بچه برای ما آبرو نگذاشته است. هنوز هفت سال بیشتر ندارد که پروندهای حجیم در دادگاه برایش تشکیل شده است.
من از قاضی پرونده خواستهام که او را چند سال در کانون اصلاح و تربیت کودکان نگاه دارد. البته مطمئن هستم مسوولین آنجا هم از پس این جانور برنمیآیند و او را از آنجا هم بیرون خواهند کرد….»
و اما ساسان با چشمانی که از آن آتش زبانه میکشید و لبخندی زهرآگین مادر را نگاه میکرد انگار از اشک ریختن زن بیچاره لذت میبرد.
روانشناسان پزشکی قانونی هوش ساسان را بیش از کودکان عادی اعلام کردهاند اما این کودک با چنین هوش و ذکاوتی باید در کانون اصلاح و تربیت دوران کودکی را بگذراند.

۴۹۷ views
ادامه مطلب

به گفته این زن، همسرش از ترس اینکه تروریست ها هردویشان را بکشند، با درخواست تروریست ها موافقت می کند و چاره ای جز پذیرفتن درخواست آنها نمی یابد.

نورهان زن ۳۰ ساله تونسی در یک ماه دستکم با ۱۰۰ جنگجوی داعشی به اجبار ارتباط نامشروع برقرار کرد.

مساله جهاد نکاح، بر خلاف تکذیب محافل دنیای عرب و به ویژه تونس که شهرت فراوانی در این زمینه به دست آورده است، بار دیگر پس از بازداشت یک زوج در مرز لیبی با تونس که در صدد بازگشت پنهانی از سوریه بودند، به موضوع داغ رسانه های عربی تبدیل شده است.

روزنامه المرصد اعتراف های  زن ۳۰ ساله تونسی را نقل میکند که دو کودک دارد که یکی از آنها ۲ ماهه است. وی به همراه همسرش به سوریه سفر کرد و در ۲۷ روز دستکم با ۱۰۰ تروریست ارتباط نامشروع  داشت.

این روزنامه به نقل از اعترافات نورهان می نویسد: وی به همراه همسرش از طریق لیبی به ترکیه و از آنجا به شهر اعزاز سوریه عزیمت می کند.

نورهان می گوید: در ابتدا همسرش را که مسئول پشتیبانی شهر تل رفعت و خدمات رسانی به  جنگجویان بود، کمک می کرده و همسرش نیز برای وی نام ام اسماء را انتخاب می کند. اما بعد همسرش ضمن موافقت با درخواست سرکردگان این گروه وی را که باردار بوده در خدمت این عناصر قرار می دهد.

به گفته این زن، همسرش از ترس اینکه تروریست ها هردویشان را بکشند، با درخواست تروریست ها موافقت می کند و چاره ای جز پذیرفتن درخواست آنها نمی یابد.

نورهان می افزاید که  یک روز وی را به یک آپارتمانی در یک ساختمان مسکونی منتقل میکنند که ۱۷ زن جهادگر نکاح دیگر از آلمان، مصر، تاجیکستان، چچن، مغرب، فرانسه و سوریه نیز در آنجا مشغول روابط نامشروع با تروریستها بودند و این مرکز توسط یک زن سومالیایی موسوم به ام شعیب اداره می شد.

به گزارش العالم، وی می گوید روابط نامشروع با تروریست ها پیش از زخمی شدن همسرش در یکی از حملات به مدت یک ماه ادامه می یابد و پس از زخمی شدن وی برای درمان به ترکیه منتقل شده و آنها از طریق لیبی به تونس فرار می کنند که سرانجام در مرزها توسط نیروهای امنیتی تونس بازداشت می شوند.

۳۱۸ views
ادامه مطلب

اطلاعات لازم در مورد رضایت جنسی و ارگاسم خانم ها

از آنجا که در کشور ما بسیاری از افراد در مباحث مرتبط با امور جنسی شرم و حیای زیادی از خود نشان می‌دهند، بسیاری از ازدواج‌ها به همین دلیل با ناآگاهی طرفین همراه است و در نتیجه پس از گذشت مدتی از زناشویی ممکن است مشکلات زیادی برای زوجین در روابط حسی آن‌ها پیش آید.

ارگاسم,ارگاسم زنان,اوج لذت جنسی در زنان

به دلیل آنکه ناآگاهی از چنین مسائلی باعث شده باورهای اشتباه زیادی نیز بین افراد شکل گیرد، در ادامه چند تصور غلط اما شایع درباره احساسات جنسی خانم‌ها به نقل از ایران سلامت مطرح شده است.

آیا خانم‌ها تنها زمانی از نظر جنسی احساس رضایت می‌کنند که به اوج لذت برسند
حقیقت: بسیاری از خانم‌ها بدون رسیدن به اوج لذت هم از نظر جنسی احساس رضایت پیدا می‌کنند. اگر چه توافق عام بر این اصل استوار است که بهتر است آن‌ها در هر تجربه جنسی خود، اوج لذت را تجربه نمایند، اما بسیاری از خانم‌ها اغلب هم از نظر فیزیکی و هم از احساسی حتی زمانیکه به اوج لذت هم نرسیده باشند، باز هم از شریک خود رضایت خاطر دارند. منتهای مراتب مشکل زمانی ایجاد می‌شود که خانم برای مدت زمان طولانی در هیچ یک از هم آغوشی‌های خود به اوج لذت نرسد.

آیا  ارضای واژینال بهتر از انواع موضعی آن است
حقیقت: تمام خانم‌ها زمانی که نوبت به نحوه برقراری ارتباط جنسی می‌رسد، دارای اولویت‌های متفاوتی هستند. برخی خانم‌ها به صورت موضعی و سایرین از طریق شدت ارتباط داخلی به اوج لذت می‌رسند. به عنوان نمونه می‌توان به این مطلب اشاره کرد که برخی از خانم‌ها تحریک خارجی واژن را آزار دهنده قلمداد می‌کنند حال آنکه اصولا نمی‌توان گفت که تحریک یک نقطه خاص، بهتر از مناطق دیگر در تمام خانم‌هاست، بلکه این امر صرفا به سلیقه شخصی افراد مربوط می‌شود.

آیا  کاندوم توانایی ارضای خانم‌ها را کاهش می‌دهد
حقیقت : کاندوم یکی از روش‌های موثر و ضروری در جلوگیری از بارداری و سرایت سایر بیماری‌های جنسی به حساب می‌آید. برخی از آقایان شکایت می‌کنند که استفاده از کاندوم میزان حساسیت آن‌ها در زمان برقراری رابطهجنسی را کاهش می‌دهد و همین دلیل سبب می‌شود که قدری دیر‌تر و سخت‌تر به اوج لذت جنسی دست پیدا کنند. برخی خانم‌ها نیز شکایت مشابهی را مطرح می‌کنند؛ اما اگرچه کاندوم دخالتی در ارضای جنسی خانم‌ها ندارد اما اگر خانمی احساس کند که کاندوم در روند ارضای او خللی وارد می‌آورد، می‌تواند از همسر خود تقاضا کند که از انواع بخصوص آنکه برای این امر تعبیه شده، استفاده نماید.

آیا لذت جنسی زنان بستگی به اندازه آلت تناسلی مرد دارد
حقیقت: بار‌ها گفته شده که این موضوع مهم نیست، بلکه آشنایی و آگاهی با روش‌های رابطه زناشویی اهمیت دارد. دلیل علمی این مطلب آن است که هر چه به سمت قسمت‌های انتهایی واژن پیش رویم، تعداد سلول‌های عصبی بتدریج کاهش پیدا می‌کنند و نتیجتا این موضوع هیچ نقش خاصی را در آن منطقه ایفا نمی‌کند. در بررسی‌ها معلوم شده نقطه قابل تحریک اکثر خانم‌ها دو سانتی متر داخل واژن قرار گرفته است.
امیدواریم با دانستن این راهنمایی‌ها و اهمیت ندادن به باورهای اشتباه زندگی زناشویی شما و همسرتان دوام بیشتری داشته باشد و لذتی بیشتری از زندگی در کنار یکدیگر ببرید.

۲۹۱ views
ادامه مطلب


علت دیر ارگاسم شدن و دیر ارضا شدن زنان
فانوس ، رابطه جنسی، بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عمیق جسمی و روحی با شریک زندگی است؛ بنابراین احساس خوبی در شما ایجاد می کند. اما اگر در این رابطه ارگاسم حاصل نشود، هر دو نفر احساس نارضایتی می کنند. نرسیدن به اوج لذت جنسی می تواند دلایل جسمی و روحی متفاوتی داشته باشد، اما تشخیص صحیح و معاشقه درمانی به شما آموزش می دهد که چگونه در یک رابطه جنسی به ارگاسم برسید و از آن لذت ببرید.

اگر چه در جریان آمیزش جنسی، تعدادی از خانم ها به سختی به اوج لذت جنسی می رسند و یا هرگز آن را تجربه نمی کنند، اما این مشکل، همیشه یک مشکل زنانه نیست، و همچنین ممکن است آقایان هم برای رسیدن به ارگاسم مشکلاتی داشته باشند. به ویژه برخی از مشکلات جسمی و روحی در یک رابطه، رسیدن به ارگاسم را برای طرفین مشکل تر می شود. ولی راه حل هایی برای مشکل وجود دارد.

عدم حصول لذت جنسی شامل:
– ارگاسم به هیچ عنوان حاصل نمی شود
– ارگاسم با تاخیر حاصل می شود (رسیدن به ارگاسم زمان زیادی طول می کشد و یا تحریکات زیادی نیاز است)
– ارگاسم رضایت بخش حاصل نمی شود
– انزال دیررس
– انزال بدون ارگاسم

برخی از دلایل بالقوه ی این مشکل در خانم ها و آقایان :
– وجود مشکلی در رابطه
– یکنواختی و خسته کننده بودن اتاق خواب
– آسیب جسمی یا روحی، مانند حس تجاوز یا سوء استفاده جنسی
– میزان سلامتی افراد که بر روی اعصاب و سطح هورمون آن ها اثر می گذارد
– احساس خجالت نسبت به رابطه جنسی
– عدم اطلاعات کافی در مورد ارگاسم، رابطه ی جنسی و تحریکات مؤثر
– اثرات جانبی برخی از داروها، مانند داروهای ضد افسردگی

احساس ترس مانع ارگاسم می شود،ایزادورا المان متخصص ازدواج و مشاور خانواده می گوید:«افراد از نظر فیزیولوژیکی ممکن است به درستی تحریک نشوند. اگر خانم یا آقایی به دست خودشان تحریک شوند، به سختی توسط دیگران تحریک می شوند.»

تشخیص مشکل عدم ارگاسم
دکتر المان میگوید: « اگر شما با مشکل ارگاسم رو به رو هستید، توصیه می شود که به درمانگر جنسی مراجعه نمایید تا منشاء مشکل شما را بیابد و شما را به درستی درمان کند. ممکن است نرسیدن به ارگاسم ناشی از یک مشکل جسمی باشد و درمانگر شما را راهنمایی می کند که به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.»
درمانگر جنسی درمورد نحوه برقراری روابط جنسی، شریک جنسی و همچنین انتظارات و خواسته های شما در یک رابطه جنسی سؤال هایی می پرسد، و شما باید با آمادگی و صداقت به تمام سؤالات او پاسخ دهید.

راه حل درمان مشکلات ارگاسم
اگر با مشکل جسمی رو به رو هستید، پزشک مربوطه درمان مناسب را تجویز خواهد کرد، و اگر با مشکل روانی رو به رو هستید، درمانگر جنسی راه کارهای مناسب را پیشنهاد می دهد.
دکتر المان در مورد خانم ها می گوید: «آنها باید دریابند که چگونه و با چه تحریک هایی به ارگاسم می رسند، و گاهی برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارند که در ذهن خود خیال پردازی کنند. اگر خانمی متوجه شد از نظر فیزیکی به چه تحریکات جنسی نیاز دارد، در این هنگام باید دید آیا می تواند به راحتی نیازهایش را به همسرش بگوید؟! بنابراین برای حل مشکل ابتدا باید منشاء فیزیولوژیکی مسئله پیدا شود و سپس به بررسی راه حل های روابطی پرداخت.»
درمورد آقایان نیز روش درمان به همین صورت است. مهم ترین مسئله برای داشتن یک رابطه جنسی خوب، صحبت کردن درمورد این مسئله با همسرتان است. اگر می خواهید به اوج لذت جنسی برسید یا فقط می خواهید در اتاق خوابتان احساس آرامش و راحتی کنید، در هر صورت باید نیاز ها و خواسته هایتان را برای شریک زندگیتان بیان کنید.

اگرچه ممکن است صحبت درمورد مسائل جنسی در ابتدا کمی خجالت آور  و نحوه برخورد طرف مقابل نسبت به این مسئله کمی نگران کننده باشد ولی بالاخره باید از یک جایی شروع کرد، و تمام مسائل و مشکلات حل نشده را مطرح نمود. حتی اگرمسائلی مانند محیط نامرتب خانه، مانع ایجاد آرامش در شما می شود باید با صحبت کردن حل و فصل شوند تا در نهایت با آرامش ایجاد شده به اوج لذت در رابطه جنسی خود برسید.

در مورد اینکه چه می خواهید؟ چه چیزی را دوست دارید؟ و نیازهای شما چیست؟ صحبت کنید. زیرا نرسیدن به ارگاسم تاثیرات منفی روی شما می گذراد و متقابلا این اثرات منفی به شریک زندگیتان منتقل خواهد شد. صحبت درمورد رابطه جنسی موجب افزایش احساس صمیمیت و نزدیکی در بین شما می شود و موجب می شود شعله های عشقی که انتظارش را می کشیدید در اتاق خواب بر افروخته شود.
منبع : ir-med.com

۲۸۶ views
ادامه مطلب

وقتی دختر۱۷ ساله به شعبه ۷۲ دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کرد و به طرح شکایت از جوان متجاوز پرداخت سناریوی این پرونده کلید خورد. این دختر به قضات گفت: چند روز پیش در راه مدرسه با پسر ۱۹ ساله‌ای به نام «سجاد» آشنا شدم. او بارها سد راهم شده و به من درخواست دوستی داده بود.

جزئیات تجاوز به دختر 17 ساله در تهران

آن روز شماره تلفنش را گرفتم و برای او SMS فرستادم. دوستی ما آغاز شد. سجاد می‌گفت بزودی همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام می‌آید. دانشجوی رشته کامپیوتر بود و می‌گفت پس از گرفتن مدرکش جشن عروسی را برپا می‌کند. دختر جوان ادامه داد: یکی از روزها سجاد با من تماس گرفت و مدعی شد که پدر و مادرش می‌خواهند عروس آینده‌شان را ببینند و به این بهانه مرا به خانه‌اش دعوت کرد.

آن روز به خانه سجاد که در منطقه اعیان‌نشین تهران است، رفتم. خودش تنها بود با یک آبمیوه از من پذیرایی کرد و گفت بزودی پدر و مادرش می‌رسند. پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به خود آمدم متوجه شدم که سجاد مرا تسلیم نیت شوم خود کرده است، به همین خاطر برای شکایت از وی به دادگاه آمدم.

پس از طرح شکایت این دختر، قضات دستور بازداشت سجاد را صادر کردند و با راهنمایی‌های وی، جوان دانشجو بازداشت شد. این پسر ۱۹ ساله وقتی در برابر قضات ایستاد خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که این دختر را به عقد موقت خود درآورده است.

وی با صدور قرار قانونی بازداشت شد تا اینکه پس از ۲۰ روز خانواده دختر نوجوان به دادگاه رفته و با اعلام رضایت اظهار داشتند که این دختر و پسر به صورت موقت به عقد یکدیگر درآمده‌اند. برگه صیغه‌نامه سند آزادی سجاد شده و این پسر پس از ۲۰ روز از زندان آزاد شد و قضات دادگاه کیفری وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کردند.

سجاد پس از آزادی پای سفره عقد نشست و با ۱۴ سکه شاکی پرونده را به عقد دائم خود درآورد. در حالی که این زن و شوهر کم‌سن و سال می‌خواستند مراسم جشن عروسی‌شان را برپا کنند داماد جا زد و با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست جدایی داد.

پایان عشق تازه‌داماد

نوعروس ۱۷ساله یک ماه پس از عقد به شعبه پنجم دادسرای شمیرانات مراجعه کرد و از شوهرش به خاطر شکنجه و عدم پرداخت نفقه شکایت کرد. این دختر نوجوان به بازپرس نیک‌صفت گفت: وقتی با سجاد آشنا شدم به بهانه اینکه خانواده‌اش می‌خواهند عروسشان را ببیند مرا به خانه‌شان دعوت کرد و با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و…

وی افزود: وقتی به اتهام تجاوز به عنف از این پسر شکایت کردم، خانواده‌اش نزد پدر من که استاد دانشگاه است، رفتند و مرا خواستگاری کردند، با چرب‌زبانی رضایت پدرم و مادرم را جلب کرده و برای حفظ آبرو خواستند از شکایتمان صرفنظر کنیم و به دروغ بگوییم که صیغه‌نامه داریم. ما هم فریب حرف‌های آنان را خوردیم و رضایت دادیم.

سجاد پس از ۲۰ روز از زندان آزاد شد و ما با هم عقد کردیم. می‌خواستم در کنارش زندگی کنم اما خانواده‌اش مخالف بودند. پس از مدتی هم اخلاق و رفتار سجاد تغییر کرد. با من بدرفتاری می‌کرد و می‌گفت تو دختری نیستی که بتوانم در کنارت خوشبخت باشم. من به اجبار با تو ازدواج کرده‌ام و رویای چنین زندگی‌ای را نداشتم. مرتب از این حرف‌ها می‌زد. بعد SMSهای تهدیدآمیز می‌فرستاد، می‌گفت مرا می‌کشد و اگر از او جدا نشوم بر سر و صورتم اسید می‌پاشد تا اینکه فهمیدم درخواست طلاق داده.

وقتی برگه احضاریه به دستم رسید، سراغش رفتم. او هم در خیابان مرا به باد کتک گرفت و به من تهمت‌های ناروا زد. نتوانستم این وضع را تحمل کنم برای همین تصمیم گرفتم از این پسر شکایت کنم که اینچنین زندگی مرا به بازی گرفت.

وی ادامه داد: عقد و ازدواج را بهانه کرد تا از زندان آزاد شود و حکم تبرئه بگیرد. او از سادگی من سوءاستفاده کرد و فریبم داد. حالا تنها کسی که در این بازی باخته من هستم که در سن ۱۷ سالگی بیوه شده‌ام. این نوعروس شکست‌خورده افزود: از وقتی با هم عقد کردیم، نفقه مرا هم پرداخت نکرده چون پدرم می‌گوید وظیفه شوهرت است که خرجی‌ات را بدهد.

پس از شکایت این نوعروس، سجاد همسر وی به دادسرا احضار شد. وی در حالی که همراه پدرش به دادسرا آمده بود به بازپرس نیک‌صفت گفت: من تصور چنین زندگی‌ای را نداشتم. نمی‌توانم در کنار زنی زندگی کنم که روزی به اتهام سنگین تجاوز از من شکایت کرده و به خاطر این اتهام ۲۰ روز مرا به زندان انداخته است. از طرفی من دانشجو هستم و می‌خواهم ادامه تحصیل بدهم، خیلی زود است که بخواهم به مشکلات زندگی فکر کنم!

وی ادامه داد: عشق من کودکانه بود که خیلی زود به نفرت تبدیل شد چون این دختر رفتارهای بچگانه دارد. چند روز پیش به خانه ما آمد و با جیغ و فریاد آبروی ما را در محل برد. من اصلا او را کتک نزدم که چنین ادعایی علیه من مطرح کرده است. این دختر پیامک‌های تهدیدآمیز برایم می‌فرستد. من هیچوقت او را تهدید نکرده‌ام. ما راهمان از هم جداست. اواخر بهمن وقت دادگاه داریم و به صورت توافقی از یکدیگر جدا خواهیم شد.

در ادامه جلسه، پدر این پسر ۱۰۰ هزار تومان تحت عنوان نفقه به عروسش پرداخت کرد و جلسه دادرسی پایان یافت. بررسی‌ها در این پرونده ادامه دارد.

۵۲۵ views
ادامه مطلب

در ۲۰ مه یک دختر ۱۵ ساله مالزیایی در ایالت شمالی کلانتان مورد تجاوز گروهی از سوی افرادی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کوالالامپور، پلیس مالزی هنوز در حال بررسی این موضوع است که ایا به یکی از دوستان این دختر، که او هم ۱۷ ساله است تجاوز شده است یا خیر و اینکه تعداد افرادی که مرتکب این عمل قبیح شده اند چند نفر بوده اند؟

روزنامه دیلی استار بیان کرده است که ۴۰ نفر این دختران را مورد آزار جنسی قرر داده اند.

مجله اینترنتی فرانشر

متهمان اصلی پرونده تجاوز جنسی که از همان روستای دختران هستند به مواد مخدر معتاد بوده اند. مقامات پلیس تاکنون به جزئیات و چگونگی این ماجرا اشاره ای نکرده اند.

سوری کمپه، از فعالان حقوق زنان در اسلام و افزایش پرونده های تجاوزات جنسی را بسیار نگران کننده توصیف کرد.

وی افزود، پسرها بگونه ای در این فرهنگ تربیت شده اند که تصور می کنند مرد بودن با تجاوز و خشونت برابر است.

در سال ۲۰۱۲، تنها دراین کشور جنوب شرقی اسیا با جمعیت ۲۸ میلیون بیش از ۳۰۰۰ پرونده مربوط به تهاجماتجنسی تشکیل شده است.بسیاری از قربانیان اینگونه حوادث زیر ۱۶ سال هستند.

برخی از فعالان معتقدند شمار واقعی پرونده ها و حوادث مربوط به حملات جنسی بیش از آمار رسمی کشور است.

۲۶۷ views
ادامه مطلب