درباره ما


خودکشی نوجوان ، خودکشی

نوجوان 13 ساله ای که در یک اقدام دردناک دست به خودکشی زده بود وصیت نامه ای از خود برجای گذاشته بود که خوانده شد.

تاریخ انتشار : 22 تیر 1395
بازدید : 1,041 نفر

خودکشی نوجوان و وصیت نامه او

آخرین بررسی ها از حادثه عصر دوشنبه در خیابان سبلان حکایت از آن دارد که نوجوان 13 ساله به نام رضا به دلیل مسائل درسی به زندگی خود پایان داده است. 

یک منبع مطلع از وصیت نامه این متوفی به خبرنگار فارس گفت:رضا در وصیت نامه اش نوشته است که کسی مقصر وقوع این حادثه نیست و خودش این تصمیم را گرفته است. 

این منبع مطلع گفت:مادر این نوجوان در اولین اظهاراتش مدعی شده است که رضا در امتحانات پایانی سال تحصیلی در 2 درس تجدید شده و نمره قبولی نیاورده است و همین امر باعث ناراحتی وی بوده که منجر به این اقدامش شده است. 

عصر امروز مأموران مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه منجر به فوت در خیابان سبلان، خیابان داودآبادی با خبر شدند. مأموران با حضور در صحنه دریافتند نوجوانی 13 ساله در اتاقش خود را حلق آویز کرده است. 

این در حالی است که برخی از مسئولان سازمان های امدادی مدعی شدند این فرد 30 سال سن داشته است که بررسی های تکمیلی حکایت از آن دارد که این نوجوان قطعاً 13 سال سن داشته است.

وصیت نامه نوجوان 13 ساله بعد از خودکشی

۵۵۷ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی