درباره ما

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان درخانه ملت در حاشیه مراسم ختم والده  احمد خرم و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس پیرامون نشست منافقین در پاریس اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی باید از منظر دیپلماسی اعتراضات خود را مطرح کند؛ اما نباید این را فراموش کنیم که گروهک منافقین فسیل مرده‌ای هستند که بها دادن به آنها مهمشان می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در جهت ارتقاء منافع ملی اعتراض خود را به فرانسه اعلام کنیم، گفت: نه تنها در این خصوص بلکه باید به آمریکا نیز درخصوص بدعهدی‌های مربوط به برجام تذکر دهیم چراکه این اتفاق درحال تسری به کشورهای اروپایی است.

نماینده مردم اردکان در خانه ملت همچنین درباره تأثیر برگزاری نشست پاریس بر ارتباطات تجاری و دیپلماتیک ایران و فرانسه تصریح کرد: این تجمعات و میتینگ‌ها در فرانسه که خود را به‌عنوان کشور مهد آزادی می‌داند، باب بوده و هست و شاید از این منظر برای فرانسوی‌ها حائز اهمیت نیست.

وی در پایان تأکید کرد: این مسئله ازنظر ما هم اهمیتی ندارد ولی درهرصورت در تعاملات ما و فرانسه تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

۱۳۰ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی