درباره ما


تروریست های داعش ، تروریست

گروه تروریستی و تکفیری داعش در جدیدترین اقدام خود 5 شهروند عراقی را به شیوه ای وحشیانه به قتل رساندند.

تاریخ انتشار : 27 دی 1393
بازدید : 44,606 نفر

گروه تروریستی داعش در ادامه جنایت های خودر وشهای هولناک و متنوعی را برای شکنجه و قتل مردم پیاده کرده اند. گروه تکفیری داعش 5 نفر ار مردم عراق که یکی از آنها زن بوده را به طرز وحشتناکی به قتل رساندند.

این گروه تروریستی در بیانیه خود اعلام کردند که دو مرد را به اتهام ارتکاب عمل لواط از بالای یک ساختمان بلند به پایین پرتاب کرده است.
تروریستهای تکفیری این دو نفر را با چشم‌ها و دست‌های بسته به بالای یک ساختمان چند طبقه برده و درحالی‌که جمعیت زیادی در پایین ساختمان این صحنه وحشتناک را نظاره می‌کنند، آنان را از بالا به پایین پرتاب کردند. تصاویرادامه مطلب
 
روشهای شکنجه تروریستهای داعش
 
در این تصاویر، دو شهروند عراقی بر بالای ساختمانی بلند برده شده و پس از قرائت حکم به پایین پرتاب می‌شوند و در دم جان خود را از دست می‌دهند.
 
روشهای شکنجه تروریستهای داعش
 
مزدوران داعش درحالی این دو فرد را به اتهام این جنایت به قتل رساندند که خود اعضای این گروه براساس فتوای مفتیان وهابی این عمل شنیع را انجام می‌دهند.
جلادان داعش امروز همچنین دو فرد دیگر را به اتهام سرقت اموال مردم و ایجاد رعب و وحشت در دل‌های مردم نینوا به مجازات مرگ محکوم کرده و به صلیب کشیدند.
 
روشهای شکنجه تروریستهای داعش
 
گروه تروریستی داعش هر هفته افرادی را به اتهام سرقت اعدام می‌کند و این کار برای آن‌ها به یک عادت تبدیل شده است. چراکه برای ترساندن مردم مناطق تحت سیطره خود و محکم‌کردن پایه‌های حکومت این جنایت را بهتر از هر کار دیگری می‌داند.
آخرین جنایتی که جلادان داعش امروز مرتکب شدند سنگسار یک زن جوان به اتهام زنا بود که به طرز وحشتناکی توسط عناصر تروریستی داعش سنگباران شد.
 
روشهای شکنجه تروریستهای داعش
 
تکفیری‌های داعش بدون درنظر گرفتن قوانین شرعی و اسلامی با احکام صوری و اتهامات واهی مردان و زنان جوان مناطقی که در آن حضور دارند را به بد‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند. مشخص است که رعایت نکردن حد و حدودهای تعیین شده تنها به منظور تخریب چهره اسلام صورت می گیرد در حالیکه خود داعشی ها از هرگونه ازادی عمل و جنایت و خلافی برای خوشگذرانی های خود دریغ نمی کنند.
 

جنایت جدید داعش در اعدام و قتل 5 شهروند عراقی + تصاویر

۷۳۱ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی