درباره ما


گروگانگیری ، سگ

زنی که دو ماه پیش توسط یک زوج ربوده شده بود در شرایطی بسیار بد با یک قلاده سگ به دور گردنش در قفسی تنگ زندانی شده بود که دیروز توسط ماموران پلیس نجات یافت. در ادامه جزئیات را می خوانید.

تاریخ انتشار : 17 شهریور 1393
بازدید : 32,052 نفر

یک زن جوان از ایالات غربی آمریکا که حدود دو ماه پیش ناپدید شده بود با شرایطی بسیار سخت و نا مناسب در یک قفس سگزندانی شده بود که دیروز توسط نیروهای پلیس نجات پیدا کرد.

 
زن برهنه در قفس سگ
قفسی چوبی که گروگان را داخل آن زندانی کرده بودند
 
 
جولی لاک وود 30 ساله که در تاریخ 9 جولای یعنی 2 ماه پیش ناپدید درون یک تریلر که متعلق به یک زن و شوهر بود داخل یک قفس با شرایط نا مناسب نگهداری می شده است.
این زوج که هم اکنون دستگیر شده اند زن گروگان گرفته شده را به صورت برهنه و با قلاده ای بر گردن داخل یک قفس چوبی کوچک درست مانند یک سگ زندانی کرده بودند و او را مجبور به در آوردن حالات یک سگ می کرده اند.
 
 
 زن مجرم  مرد مجرم
زن و شوهری که گروگانگیری را انجام داده و گروگان خود را در شرایطی بسیار بد نگهداری می کردند.
 
زن ربوده شده توسط همسرش زمانی که گروگان گیرها قصد کشتن او را داشتند پیدا شد و نجات یافت. گروگان گیرها برای درخواست پول با همسر زن گروگان تماس گرفته و ردیابی شدند که در نهایت دستگیر و به زندان منتقل شدند.
دیلی میل نوشت:
خبر نجات این زن از طریق فیس بوک به تمام دوستان و آشنایان این زن که بسیار نگران او بودند به خصوص به خاطر تنها بودن دو فرزند او منتشر شد و با جملاتی خوش حال کننده پاسخ داده شد.

زن برهنه زندانی در قفس سگ نجات یافت + تصاویر

۴۲۹ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی