درباره ما


برهنه شدن دختر ، برهنه شدن دختر

سالهاست که جشن و مراسم گاوبازی در کشور اسپانیا برگزار می شود . این جشن که به خون و خونریزی به پایان می رسد امسال با برهنه شدن دختران آغاز شد.

تاریخ انتشار : 18 تیر 1395
بازدید : 385 نفر

برهنه شدن دختران اسپانیایی در اعتراض به گاوبازی

دختران اسپانیایی پیش از آغاز جشنواره سالانه گاوبازی که در آن گاوهای خشمگین در خیابان های شهر کوچک پامپلونا رها می شوند، به صورت عریان نسبت به این رخداد اعتراض کردند.


برهنه شدن دختر

برهنه شدن دختران برای اعتراض و مخالفت با جشن سالانه



بر این اساس، گروهی از دختران عریان اسپانیایی با ریختن خون بر روی بدنشان اعتراض خود را نسبت به رفتار نامناسب با گاوها در این کشور ابراز کردند. در این اعتراض که با همکاری انجمن حقوق حیوانات و گروه حفاظت از حیوانات اسپانیا برگزار شد، بیش از 75 دختر در مقابل شهرداری شهر پامپلونا به صورت عریان گردهم آمدند. این دختران کلاهی با دو شاخ بر سر گذاشته بودند و سطلی از موادی به رنگ خون در دست داشتند. معترضان سطل را بر روی سر خود ریختند و خود را - به صورت نمادین – به خون آغشتند. این اعتراضات پیش از برگزاری جشنواره سالانه " فرار از دست گاوهای خشمگین" در اسپانیا روی داد.


برهنه شدن دختر

برهنه شدن دختران اسپانیایی قبل از گاوبازی

یکی از این معترضان می گوید:شکنجه و کشتن حیوانات را نمی توان به عنوان یک سرگرمی توجیه کرد. ما از (دولت) اسپانیا می خواهیم که جشنواره سالانه گاوبازی که منجر به عذاب وحشتناک و سوء استفاده از گاوها می شود را به طور گسترده محکوم کند.


برهنه شدن دختر

برهنه شدن دختر

تصاویر مربوط به برهنه شدن دختران جوان برای اعتراض به گاوبازی


جشنواره سالانه گاوبازی در اسپانیا شامل آزادسازی گروهی گاوهای خشمگین در خیابان می شود و مردم عیاش می کوشند از حیوانات قدرتمند پیشی بگیرند. گزارش ها حاکی است تاکنون 15 نفر در جشنواره فرار از دست گاوهای خشمگین در پامپلونا کشته شده اند. این جشنواره یک هفته ادامه دارد و هر روز از ساعت 8 صبح گاوها در خیابان رها می شوند.

برهنه شدن دختران گاوباز برای اعتراض + تصاویر

۲۳۰ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی