درباره ما


دو مرد جوان که محمد و محسن نام دارند، سال 85 در پی شکایت دختری جوان به نام لاله بازداشت شدند. این دختر دو دوست را متهم به تجاوز کرد.

تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1392
بازدید : 9,315 نفر

'لاله در شکایت خود گفت:خودرویی در منطقه خانی آباد جلوی پایم توقف کرد و من سوار شدم. البته متوجه شدم، آنها مسافرکش نیستند فقط سوار شدم که کمی تفریح کنم و با آنها حرف بزنم. آنها خودشان را معرفی کردند و متوجه شدم دو دوست به نام های محسن و محمد هستند. همین طور که داشتیم صحبت می کردیم متوجه شدم به سمت میدان تره بار می روند. ترسیدم گفتم می خواهم پیاده شوم اما آنها توقف نکردند. هر کاری کردم نتوانستم از دستشان فرار کنم. در میدان کسی نبود و آنها خیلی راحت من را مورد آزار قرار دادند.با توجه به شکایت دختر جوان تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد و آنها بعد از یک هفته بازداشت شدند. دو دوست به تجاوز به دختر جوان اعتراف کردند.
محسن در این باره گفت:لاله خودش سوار ماشین ما شد. سر صحبت را باز کردیم و با هم بیشتر آشنا شدیم. صحبت می کردیم اما حرفی از رابطه جنسی نبود تا محمد ما را به سمت، تره بار برد. لاله مقاومت می کرد و می گفت دوست ندارد با ما رابطه داشته باشد اما آنجا کسی نبود کمکش کند. بعد از اینکه محمد با او رابطه برقرار کرد من به سراغش رفتم. ترسیده بود و می لرزید اما من هم به وی تعرض کردم. بعد هم دختر جوان را به خیابان بازگرداندیم و رفتیم.
محمد متهم دیگر پرونده نیز اعتراف کرد و پذیرفت به زور به شاکی تجاوز کرده است. با تکمیل تحقیقات اولیه پرونده برای گذراندن مراحل بازجویی و محاکمه به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.قضات بعد از انجام تحقیقات مقدماتی، متهمان را محاکمه کردند.
هر دو متهم در جلسه دادگاه اعترافات خود را پس گرفتند و مدعی شدند لاله خودش با آنها رابطه برقرار کرده و گفته هایش در مورد تجاوز دروغ است.
انکار متهمان باعث شد هیات قضات به اتفاق آرا محسن و محمد را از اتهام تجاوز تبرئه و به جرم رابطه نامشروع به شلاق محکوم کنند.
رای صادره مورد اعتراض لاله قرار گرفت و او همچنان مدعی بود مورد تجاوز قرار گرفته است. شعبه 33 دیوانعالی کشور رای را مورد بررسی قرار داد و آن را درست تشخیص نداد.
قضات وقت این شعبه اعلام کردند متهمان لاله را به زور مورد آزار قرار داده اند. به این ترتیب پرونده یک بار دیگر به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران برگردانده شد. با توجه به اینکه قضات رسیدگی کننده این پرونده تغییر کرده بودند، متهمان یک بار دیگر در همین شعبه مورد محاکمه قرار گرفتند.
لاله در ابتدای جلسه محاکمه یک بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد. او گفت:قبول دارم خودم سوار ماشین شدم و متوجه هم شدم آن دو مرد مسافرکش نیستند اما از آنها خواستم به من تجاوز نکنند. التماس شان کردم. فقط برای سرگرمی سوار خودرو شده بودم و قصد دیگری نداشتم. در تره بار حالم بد شد اما آنها توجهی نکردند.
متهمان این بار نیز گفته های لاله را قبول نکردند و مدعی شدند هیچ کدامشان متوجه مخالفت لاله نشدند و او حرفی یا رفتاری نداشته که نشان دهد با رابطه جنسی مخالف است.
این بار قضات رسیدگی کننده رای بر اعدام هر دو نفر صادر کردند چرا که آنها در اعترافات خود گفته بودند وضعیت بد لاله را دیده بودند.
دومین رای مورد اعتراض متهمان قرار گرفت و یک بار دیگر شعبه 33 دیوانعالی کشور که قضات جدید در آن فعالیت می کردند رای صادره را نقض کرد. این بار استناد قضات دیوانعالی به گفته های لاله در مورد رضایتش برای سوار شدن بر خودرو متهمان بود.
بنا بر این گزارش با نقض رای صادره پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و به این ترتیب متهمان برای سومین بار پای میز محاکمه می روند.'

هتک حرمت دختر جوان در میدان تره بار

۱۲۹ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی