درباره ما


تجاوز ، فروش دختر

مادری بی رحم بعد از بیکار شدنش با یک مرد 51 ساله آشنا شد ، او در قبال دریافت مبلغی اجازه تجاوز مرد شیطان صفت را به دختران 6 و 8 ساله اش را داد.

تاریخ انتشار : 15 تیر 1395
بازدید : 2,350 نفر

داستان تلخ فروش دختران برای تجاوز توسط مادر به یک مرد 51 ساله

دادستان با تامل و تاسف پرونده را باز و شرح ماجرا را اعلام می کند. متهمان این پرونده مرد 51 ساله اهل نیوجرسی و یک زن 44 ساله اهل فیلادلفیا است که در یک اقدام شیطانی بر روی دو دختر 14 و 12 ساله معامله کردند.

مادر بی رحم

مادر بی رحم دخترانش را برای تجاوز فروخت

" آلفردو روزالس" مردی که با پرداخت پول به مادر دو دختر نوجوان به مدت 6 سال به انها تجاوز کرد در رابطه با این اقدام شرورانه گفت :من از سالها پیش با هماهنگی با مادر این دختران با آنها رابطه جنسی برقرار می کردم .

مرد متجاوز

مرد متجاوز به دختران 6 و 8 ساله

ماجرای فروش دختران به مرد 51 ساله برای تجاوز

روزالس که یک مکانیک متاهل است از سال 2010 با این خانواده آشنا شد و از همان زمان هر هفته برای اجرا کردن نقشه شومش به محل زندگی انها می آمده است . ابتدا اینطور استدلال می شده که دختر 12 ساله در آن زمان مورد تجاوز قرار نمی گرفته است و چند سالی است که مادرش او را هم فروخته است اما دختر 14 ساله از همان ابتدای جنایت قربانی نیت شوم مرد و مادرش شده بود اما متاسفانه بعد از بازجویی ها مشخص شد که آزار دختران بی گناه از سن 6 و 8 سالگی انها آغاز شده بود.

زن 44 ساله در بازجویی ها اذعان داشت که سالها پیش بیکار شده بود و توانایی تامین مخارج زندگی را نداشته به همین علت اقدام به این عمل شرم اور زده است. قاضی پرونده هر دوی این متهمان را به زندان و پرداخت جریمه نقدی به میزان 500.000 و 300.000 دلار به ترتیب برای مرد و زن متهم کرد.

زنی که 6 سال دخترانش را برای تجاوز به مرد51 ساله فروخت + تصاویر

۲۲۹ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی