درباره ما


تجاوز جنسی ، ‌ رابطه نامشروع

تجاوز جنسی بی شرمانه کارگر 55 ساله خدماتی بیمارستان هنگام انتقال دختر جوان به بخش مراقبت های ویژه در حالی که تقریبا به هوش آمده بود توسط دوربین های حفاظتی ثبت شده بود.

تاریخ انتشار : 22 مهر 1392
بازدید : 195,025 نفر

پس از انتقال دختر 18 ساله برای دریافت خدمات پزشکی هنگام انتقال به بخش مراقبت های ویژه در حالی که تقریبا به هوش آمده بود توسط کارگر خدماتی بیمارستان که مسوول حمل و نقل بیماران برای انجام خدمات پزشکی به بخش های مختلف بیمارستان بوده و در اتاقی نزدیک به بخش پرستاری بیمارستان مورد تجاوز جنسی این کارگر 55 ساله قرار گرفت.

بیمارستان منهتن



بیمارستان فوق در تمامی اتاق ها و راهروها و کلیه بالابرها مجهز به دوربین های مدار بسته حفاظتی است که عمل زشت و وقیحانه این کارگر خدماتی توسط مسوولین حفاظتی رویت و برای دستگیری وی خود را به اتاق ذکر شده رساندند.

عمل زشت و وقیحانه این کارگر خدماتی باعث شد تا مادر 37 ساله این نوجوان 18 ساله از مسوولین بیمارستان شکایت کند و سابقه درخشان این بیمارستان را خدشه دار کند.

علت از هوش رفتن این نوجوان در مترو منتهن نیازمند آزمایشات تخصصی تری است که توسط پزشک معالج وی از هفته آینده آغاز می شود. فرد متجاوز 55 ساله به اتهام تجاوز به عنف در بازداشت پلیس به سر می برد.

تجاوز جنسی به دختر جوان بیهوش در بیمارستان

۵۳۶ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی