درباره ما


اسیدپاشی در اصفهان ، مرد زن نما

تصاویر و جزئیاتی جدید از مرد زن نما که با آرایش زنانه و لباس زنانه به تحریک افراد می پرداخت و همچنین مشکوک در حادثه اسیدپاشی در اصفهان است منتشر شد.

تاریخ انتشار : 3 آبان 1393
بازدید : 29,502 نفر

روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز خبرنگار فارس در اصفهان به اطلاعات جدیدی از این مرد دست یافت که این فرد مرد زن نما بوده که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.
 

مرد زنمای اصفهان


از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد 1352 و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان تاکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده و در صدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه 88 در اصفهان است. 
 

مضنون اصلی اسیدپاشی اصفهان


گفتنی است علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به احتمال مشارکت وی در سناریوی اسیدپاشی را تقویت کرده است. البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.
 

تصاویر متهم اصلی اسیدپاشی در اصفهان

دستگیری مرد زن نما در اصفهان + تصاویر

منبع : فارس نیوز - /م

۳۵۵ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی