درباره ما

مقاله ای که تقدیم میشود در باب خلاقیت در مدیریت استراتژیک است که با ارائه روشهای علمی ترکیب بینش ها و منابع و برنامه ریزی به منظور امکان پذیر ساختن هنر خلاقیت در مدیریت استراتژیک است که باید مدیر مورد توجه قرار دهد.
هنر خلاقیت امری است که خود یک هنر است و این هنر را همه ندارند و در دست یک عده ای خاص و هنرمندان است؛ همانگونه که هنر خطاطی و نقاشی را همه ندارند و در دست عده ای خاص است.
با پیشرفت کار آموزش این نتیجه بدست آمد که برای کارایی مداوم در اختراعات، اکتشاف و ابداع و خلاقیت دسترسی به دیدگاه های واقع گرایانه از ماهیت عوامل موثر و بازدارنده، ضروری است و هدف این مقاله پرداختن به دقایق و اثبات وجود توانایی‌های خلاقیت و ماهیت مدیریت استراتژیک است.

بدیهی است مدیریت استراتژیک راه را برای هنر خلاقیت و هدایت فرایند منتهی به خلاقیت، با حداکثر راندمان هموار خواهد نمود و اصولا اخلاقیات امری تحول برانگیز و کارآفرین است و این هنر از دوران کودکی و نوجوانی و از دوران اولیه مدرسه آشکار میشود.

به نظر می رسد مدیریت استراتژیک در بادی امر از خانواده‌ها باید آغاز شود و افکار و آراء به سمتی هدایت شود که هر انسانی خلاقیتش در زمینه مورد علاقه‌اش آشکار گردد در نگاه اول توسط افراد خبره و معلمین هدایت شود.

۳۲۵ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی