درباره ما

مهم ترین اتفاقات اقتصادی که در طول هفته رخ می‌دهد با توجه به حجم فراوان اخبار برای همه مخاطبان کار آسانی نیست. اگر میخواهید از اهم اخبار اقتصادی اطلاع پیدا کنید و ساعت های زیادی را صرف رصد اخبار نکنید با گزارش این هفته ما همراه باشید. 

ما در این گزارش به ادامه واردات برنج از آمریکا علیرغم توصیه های مکرر مسئولان, تعطیلی کارگاهها و افزایش بیکاری جوانان و اشکالات و ایراداتی که در مدل جدید قراردادهای نفتی وجود دارد میپردازیم.



دلایل کیفیت پایین خودروهای داخلی/ بزرگ‌ترین شرکت تعاونی کشور در معرض تعطیلی/ تعطیلی 25 هزار کارگاه تولیدی طی یک سال گذشته/ آغاز ورشکستگی تولیدکنندگان لوازم خانگی از اواخر سال / افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن/ پشت پرده قراردادهای جدید نفتی/ افت شاخص بورس‌های عربی در پی قطع روابط با ایران/ واردات 16 میلیون دلار برنج در آذرماه از آمریکا با وجود ممنوعیت/ تبلیغ محصولات چینی در همایش اقتصاد مقاومتیخودرو

دلایل کیفیت پایین خودروهای داخلی

درحالی که در این هفته طبق گفته مسئولان شرکت سایپا حدود 70 درصد از خودروهایی که با طرح وام 25 میلیونی فروخته شده بودند تحویل متقاضیان شده  بود در همین حال خبر هایی هم از آغاز فروش این خودرو ها در بازار آزاد به صورت وکالتی به گوش می‌رسید.

همانطور که از قبل نیز پیش بینی می‌شد عده ای از خریداران این خودرو ها را افرادی تشکیل می‌دادند که با هدف کسب سود بیشتر نسبت به خرید این خودروها اقدام کرده بودند تا در زمان تحویل با قیمت بالاتر به فروش برسانند.

۲۰۱ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی