درباره ما

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (شنبه) در کنفرانس مشترک خبری با «ژرار لارشه» رئیس مجلس سنای فرانسه که در ساختمان مشروطه مجموعه بهارستان برگزار شد، اظهار داشت: در دیداری که با آقای «لارشه» رئیس مجلس سنای فرانسه داشتند مذاکرات مفصلی درباره همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور و گسترش همکاری‌های اقتصادی و مسائل متنوع منطقه‌ای داشتیم.

وی با بیان اینکه از سفر آقای لارشه به ایران استقبال کردیم، افزود: سفر رئیس مجلس سنای فرانسه به ایران سفر مهمی است که می‌تواند در روابط دوجانبه و پارلمانی و موضوعات مختلف به خصوص تروریسم مؤثر باشد، امیدواریم سفر رئیس مجلس سنای فرانسه به ایران دارای دستاوردهای مفیدی میان دو کشور باشد، امیدواریم زمینه‌ای برای همکاری‌های گسترده‌تر بین ایران و فرانسه با این سفر فراهم شود.

در ادامه خبرنگاری از رئیس مجلس کشورمان درباره مواضع فرانسه نسبت به سوریه و اختلافات میان ایران و فرانسه راجع به بشاراسد سوال کرد.

علی لاریجانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فرانسوی، گفت: فرانسه از دیگر کشورهای اروپایی بیشتر مستحق است که راجع به مبارزه با تروریسم صحبت کند چراکه اخیرا یک فاجعه تروریستی در فرانسه رخ داد، مباحث جدی میان بنده و آقای «لارشه» انجام شد، ابعاد و لایه‌های مختلف مبارزه با تروریسم را در گفت‌وگوهایمان ورق زدیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: آقای لارشه و همکارانش دیدگاه‌های خوبی را مطرح کردند، باید توجه داشت که مبارزه با تروریسم نیازمند عزم و اراده جدی بین‌المللی است، مباحث میان بنده و آقای لارشه بسیار دقیق، سازنده و رو به جلو بود.


۲۱۸ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی