درباره ما

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در نخستین مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت استان‌های شمالی کشور بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده که 11 هزار نفر از آنان شهدای اهل سنت بوده‌اند.

وی با اشاره به آشوب و جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه، ادامه داد: امنیت امروز ما مدیون شهداست و اگر رشادت‌های آنها نبود این آرامش و آسایش در کشور وجود نداشت.هرکاری که برای شهدا انجام شود، رشادت‌های آنان قابل جبران نیست. دشمن هر روز گزینه‌ها را به رخ ما می‌کشند، در حالیکه فرهنگ ایثار و شهادت را نمی‌فهمند و امروز نمی‌دانند که جوانان ما در کنار رهبری و دولت قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 300 جانباز قطع نخاعی در کشور داریم که 30 سال لست بر روی تخت های بیمارستانی هستند و یا روی ویلچرها نشسته اند. هرکاری که برای این افراد انجام دهیم بازهم کم است.شهید مانند شمعی است که می‌سوزد و تمام می‌شود اما همه از نورانیت آن برخوردار می‌شوند.امروز همه پیشرفت‌ها و موفقیت های کشور مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

۲۲۷ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی