درباره ما


تجاوز جنسی ، ماساژ دادن زن

مرد جوان با روشی برنامه ریزی شده توانست وارد خانه ی زن جوان شود و او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. زن سراسیمه و با لباس های پاره به اداره پلیس رفت و تجاوز جنسی این مرد جوان را گزارش داد.

تاریخ انتشار : 9 شهریور 1394
بازدید : 36,271 نفر


تجاوز جنسی مرد جوان به بهانه ماساژ درمانی

کارآگاهان پلیس در جست وجوی مردی هستند که بنا به ادعای زنی 40 ساله او را به بهانه ماساژ دادن همسرش به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. 
ساعاتی از نیمه شب شنبه هفتم شهریورماه گذشته بود که زنی سراسیمه درحالی که لباس هایش پاره شده و آغشته به خون بود وارد کلانتری 142 کن شد. 
این زن به مأموران گفت: من ماساژور هستم و شغلم همین است. گاهی برای ماساژ دادن به خانه های مردم هم می روم. امروز مردی با من تماس گرفت و به من گفت که شماره تلفن مرا از طریق آگهی یکی از روزنامه ها پیداکرده است و مدعی شد که همسرش بیمار و در خانه است و می خواهد که برای ماساژ به خانه شان بروم. من هم قبول کردم و به خانه این مرد که در برج های در حال ساخت کوهسار بود رفتم. اما پس از وارد شدن به خانه این مرد در خانه را قفل کرد و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرارداد. 
این زن 40 ساله ادامه داد: بعدازآن او مرا مجبور کرد که نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من با او درگیر شدم و بطری مشروب را برداشتم و شکستم و با شیشه آن ضربه ای به بدنش وارد کردم. بعدازآن هم به کلانتری آمدم. 
پس از ثبت ادعاهای این زن مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به خانه مورد نظر رفتند اما متوجه شدند که در خانه باز است ولی اثری از صاحب خانه نیست. 
با توجه به اینکه شدت جراحت این مرد زیاد بوده تا حدی فرضیه کشته شدن او در اثر جراحات نیز مطرح است بااین حال به دستور قاضی بستان زاده رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تیمی از کارآگاهان مأمور رسیدگی به پرونده و شناسایی و دستگیری این مرد شدند.
 

تجاوز جنسی به زن جوان به بهانه ماساژ درمانی

۳۹۵ views
ادامه مطلب

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی