درباره ما


دار زدن در ملا عام ، اعدام

مردی به اتهام تجاوزبه زن شوهردار در مقابل چشمان دختر خردسالش دستگیر شده و مجازات اعدام برای او تعیین گشته بود. دار زدن در ملا عام این متجاوز به عنف در کنار ساختمان سلیو داراب انجام شد.

تاریخ انتشار : 5 آبان 1394
بازدید : 9,192 نفر

اعدام مرد متجاوز در ملا عام

فردی به اتهام تجاوز به عنف که مراحل محاکمه و تایید حکم اعدام آنها توسط مرجع قضایی صادر شده بود در انظار عمومی جنب ساختمان سیلو داراب به دار مجازات آویخته شد.
حجت الاسلام موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب گفت: امروز شاهد اعدام یکی از متجاوزین به عنف هستیم که دو سال پیش با اعمال زشتی دچار جنایت بسیار فجیعی شده بود.
 
وی افزود: فرد مذکور در اقدامی بسیار زشت به خانمی که شوهرش خارج از خانه بوده در حضور دختر خردسالش تجاوز کرده است که البته این فرد دارای سوابق قبلی شرارت نیز می باشد.
 
دار زدن در ملا عام ، اعدام ، اعدام مرد متجاوز
وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده نیروی انتظامی فرد مذکور دستگیر و حکم اعدام این شرور سابقه دار صادر شد و پس از تایید دیوان عالی کشور و طی مراحل قانونی توسط ریاست معظم قوه قضاییه ابلاغ گردید.
 
رییس دادگستری داراب تاکید کرد: در ابتدای ورودم به داراب به مردم قول دادم با احکام مناسب و به موقعی که صادر خواهد شد خواب را از متجاوزان به جان و مال و نوامیس مردم خواهیم گرفت که امروز شاهد یک مورد آن هستیم و امیدواریم اجرای این حکم عبرتی برای همه کسانی باشد که به قوانین پایبند نیستند.
 
کاهش 15 درصدی جرائم در شهرستان داراب
 
وی افزود: به خانواده ها هشدار می دهم از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنید چرا که عزم دستگاه قضایی برای برخورد با این چنین مواردی و حتی موارد جزئی تر جدی است.
 
حجت الاسلام موسوی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در یکسال گذشته جرائم شهرستان داراب 15 درصد کاهش داشته است و امروز شهرستان داراب یکی از امن ترین شهرها می باشد.
 
وی ادامه داد: به مردم ولایت مدار و مومن داراب قول می دهم هر کسی کوچکترین اخلالی در نظم و امنیت و تجاوز به جان و مال و ناموس مردم داشته باشد با شدت با آن برخورد خواهیم کرد.
 
محمود بهرامی دادستان داراب نیز گفت: خانواده های دارابی از فرزندان خود مراقبت کنند و جرائم را کوچک نشمارند. ما دوست نداریم شاهد مجازات باشیم اما در صورت ارتکاب جرائم قطعا برخورد خواهیم کرد.
دار زدن در ملا عام ، اعدام مرد متجاوز ، اعدام در داراب
دار زدن در ملا عام ، اعدام در داراب ، تجاوز به زن شوهردار
دار زدن در ملا عام ، تجاوز به زن شوهردار ، دار زدن در ملا عام
دار زدن در ملا عام ، دار زدن در ملا عام ، اعدام
دار زدن در ملا عام ، دار زدن در ملا عام ، اعدام

اعدام مرد متجاوز به زن شوهردار در داراب + تصاویر


۵۳۱ views
ادامه مطلب

بر چسب ها : +18 , +18عکس , +18فیلم , 18+ , جک+18 ,

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی