درباره ما


کیم کارداشیان امروز در افتتاح فروشگاه لباس خود در لاس وگاس جلوی دوربین های خبری یک سوتی جالب داد که سوژه امروز رسانه ها بود. به گزارش ایران ناز وی در حالی با لباس مشکی نازک خود جلوی دوربین رسانه های مطرح غربی ژست می گرفت که فراموش کرده بود لیبل لباسش را جدا کند.

روی این لیبل ها معمولا طریقه نگهداری و شست و شوی لباس و معرفی جنس پارچه نوشته میشود که غالبا قبل از استفاده توسط مصرف کننده از لباس جدا میشود ، مخصوصا کسانی که لباس را برای شرایط مهمی استفاده میکنند مثلا ستاره های هالیوودی که روی فرش قرمز جلوی خبرنگاران و عکاسان حاضر میشوند.

 
سوتی خنده دار کیم کارداشیان در لاس وگاس +عکس
گفته شده است کیم کارداشیان یک سفر فوق العاده کوتاه و با عجله برای این افتتاحیه به سین سیتی داشته است و حدود دو ساعت برای برگزاری مراسم در این شهر حضور داشته و به سرعت آنجا را ترک کرده است بنابراین به طنز گفته شده است وی به قدری عجله داشته است که فراموش کرده حتی خود را در آینه برانداز کند.
 
قرار است در این فروشگاه خانوادگی متعلق به کیم کارداشیان همه چیز از جمله پوشاک، کیف و کفش، عینک آفتابی ، وسایل تزیینی و چیزهایی از این قبیل به فروش برسد.

۱۷۵ views
ادامه مطلب

بر چسب ها : +18عکس , +18فیلم , 18+ , جک+18 ,

نظرات

بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۱)

kimia ...
kimia ... در تاريخ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت )
لایک
پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۳) : مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی